7/21/2014

Answers

1. Jak długo i gdzie jest to kino ?
Powiem Ci tyle, ze kino jest do końca Sierpnia. Resztę znajdziesz sam, bo ja nie będę wszystkim podawać wszystkiego na tacy:) 

2. Dostajesz kieszonkowe? Jak tak to ile?
Dostaje:) Nie ważne ile.

3. Gdzie pracują Twoi rodzice? 
Nie powinno was to zbytnio interesować:) Ważne, że mam co jeść i gdzie spać!

4. Jak poznaliście  się ze swoim chłopakiem?
Była to zima, sylwester 11/12 r. Śmieszna sprawa, patrzyłyśmy z kumpela na jej znajomych (głownie na chłopaków). Kuba mi się spodobał i napisałam. Caaałą noc rozmawialiśmy na skype i tak o to się zaczęło:) Cudowne lata!!!

5. Jak wygląda Twoja codzienna pielęgnacja twarzy ?
Zwyczajna. Przemywam twarz i tyle.

6. Czy masz dobre relacje z ''teściami'' ? Czy Kuba ma z Twoim rodzicami ?
Dobre są, ale i tak na razie nic nie mogę powiedzieć. Przecież nie wychodzę za Kubę ;p
Moi rodzice bardzo lubią Kubę i maja z nim bardzo dobre relacje:) 

7. Ładna laska z tumblr to..? Ładna laska z filmu/serialu to..? Ładna laska z Torunia to..? Ładna laska Tobie bliska to…?
Z tumblr to nie wiem. Z filmu to Megan Fox. Z Torunia to zdecydowanie Patrycja Wachek. Jakaś bliska mi ?? Nie ma takiej;p

8. Jak pielęgnujesz włosy i cerę? 
Włosy - szampon i odzywka ze sklepu fryzjerskiego i olejek pielęgnujący włosy. Czasami używam kreatyny. Cerę - w sumie nic takiego. 

9. Szczera opinia o gimnazjum nr 3!
Nigdy nikomu nie polecę tej szkoły! Ludzie zakłamani, fałszywi, dwulicowi. Nauczyciele wmawiają Ci coś, czego nie zrobiłeś. Najpierw coś obiecują, a później mówią, że nic takiego nie było.. E tam, strasznie się ciesze, że skończyłam tą szkołę:) 

10. Spaliście w jednym łóżku z Kuba jak byliście nad morzem? Czy rodzice wam nie pozwalają?:)
Nie:))))))


Jutro dodam zdjecia:)
Dobranoc:))

5 komentarzy:

  1. Anonimowy7/21/2014

    Dodawaj wiecej postow ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/21/2014

    daj zdj swojego pokoju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam kiedyś coś na temat mojego pokoju;p
      może nawet zrobię room tour!

      Usuń
  3. Anonimowy7/21/2014

    Zrob wiecej postow modowych czyli recencje kosmetykow czy haule zakupowe itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przygotuje jakieś stylizacje, wyciągnę Kubę i porobimy fotki!
      ale to za jakiś czas:)
      co do recenzji - najpierw musi mi się coś spodobać, po czym będę widziała efekty po stosowaniu.
      wtedy na pewno coś dodam.

      Usuń