7/04/2014

Third day/ Fourth day!

Dzień trzeci/czwarty!

Wczorajszy dzień (2.07.14r.) spędziłam z moja przyjaciółką, Julia. Byłyśmy w parku, na placu zabaw i u niej w domu.  Później natomiast pojechałam do kina z moim chłopakiem, Kubą. Kino, to co uwielbiam! Z ukochana osoba i super filmem, normalnie można się rozpłynąć! Także gdyby ktoś miał się wybrać w najbliższym czasie, to polecam ,,22jump street''! Dzień bardzo mile spędzony i w super towarzystwie! 

"Paaare" zdjęć z Julią:




















Dzisiaj (3.07.14r.) spędziłam go tak, ze wszystko na szybko. Fryzjer, fotograf, szkoła…później trochę relaksu w domu! Przepyszna ooowooocowaa kolacja, mniam!


Dobranoc:)))



6 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :) będe zaglądała częściej :)
    obserwuję i pozdrawiam :)
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/04/2014

    JEZUUUU JAKA TY JESTEŚ ŚLICZNA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, widać ze dzień spędzony bardzo miło =)
    Obserwuję ;3

    +może wpadniesz do mnie w wolnej chwili
    http://blog-na-ktorego-nikt-nie-zaglada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń