9/25/2014

LBA


Liebster Blog Award - nagroda przyznawana przez blogerów innym blogerom. Ma to być szansa na wypromowanie blogów z mniejszą liczbą obserwatorów, ale polega głównie na udzielaniu odpowiedzi i nominowaniu następnych osób :) 
Nominowała mnie SASSY CAROLYN


1. Dlaczego założyłaś bloga?
Sama nie wiem..
2. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Odpoczywać i oglądać TV z jakimś dobrym jedzonkiem!
3. Na czyj koncert chciałabyś iść?
Coldplay, Kings Of Leon, Iggy Azalea, Disclosure no i wiele wiele wiecej
4. Jaki tytuł ma film, na którego premierę czekasz?
,, Fifty shades of Grey'' , ,,The Hunger Games: Mockingjay'' i jeszcze jakiś.
5. Jaki masz aktualnie telefon?
Jakiś htc, zastępczy
6. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam..
7. Jakie są Twoje ulubione blogi?
8. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Igrzyska Śmierci wszystkie 3 części
9. W jakim województwie mieszkasz?
kujawsko-pomorski
10. Jak określiłabyś swój styl ubierania?
Każdego po trochu:)
11. Czy jest coś, czego żałujesz?
Możliwe, ale to zostawiam dla siebie!


Nominowani przeze mnie:
2. hello
4. voanni

i oczywiście pytania:
1. Jakich prezentów nie lubisz dostawać?
2. Jesteś domatorką czy wolisz spędzać czas poza domem?
3. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania postów?
4. Masz do wyboru 1 dzień ze swoim idolem, albo 10tyś. Co wybierasz?
5. Co w sobie najbardziej cenisz?
6. Jakie masz plany na przyszłość?
7. Twój ulubiony film?
8. Gdybyś mogła sobie wybrać sobie wycieczkę za darmo, jakie miejsce byś wybrała?
9. Czego nie lubisz w ludziach? 
10. Jaki wiosenny trend podoba Ci się najbardziej?
11. Jakie wspomnienia wywołują u ciebie pierwsze słoneczne dni po zimie ?



4 komentarze:

  1. Anonimowy9/25/2014

    Chciałabym przeczytać Igrzyska Śmierci. Bardzo podobał mi się film

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem ciekawa jak akcja przedstawia się w książce i czy treść różni się od tej przedstawionej w filmie ;)

      Usuń
  2. Ja mam tylko jedną rzecz jakiej żałuję przez całe swoje życie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film był super ale ciekawe jak z książką , chyba się skuszę
    ♥ Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zgadzasz zaobserwuj jako pierwsza i daj znać u mnie w komentarzu a szybko wracam do Ciebie i się odwdzięczam :)

    Zapraszam

    ♥ aaangelllaaa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń